Thursday, September 23, 2010

Remaja Limbat + Muji


Apabila disebut baka limbat, semua peminat akan tahu. Baka limbat+husin adalah merupakan teras kepada pembaka di reban CJ. Beberapa ciri yang ada pada baka ini bersesuaian dengan citarasa CJ. 

Pernahkah anda mendengar nama baka MUJI?? Baka muji hanya ada di Sabah dan merupakan baka 'bahaya' di atas meja. Gaya utama baka muji ialah kuat berkibas serta jalan angkat kaki semasa berjalan yg cukup menawan.

Gabungan jantan limbat dan induk muji maka terhasillah serama yang memiliki paten n gaya yg bagi CJ cukup menawan. Serama ini adalah percubaan Saudara Razak Papar menggunakan jantan limbat dari reban CJ dengan induk muji miliknya. Ramaja ini memiliki aksesori yg tip top dan tiada masalah casis walaupun lekuk yg agak dalam. Lupa plak CJ nak ambil videonya...



Lihat sajalah kaki kudanya yang cukup tinggi serta lonjakan dadanya seiras datuknya bapak limbat kepunyaan CJ. Susah hati geng Sabah tgk ayam mcm nie tanding bulan depan. X bleh cari makan la brooo ;)


Posting akan datang anda akan dapat lihat adik jantan remaja ini yang kini dalam latihan di reban CJ. 2 ekor adik- beradik betinanya juga bakal dijadikan pembaka di reban CJ. Cutting begini hampir seperti aym CJ bernama Semut Hitam.

No comments:

Post a Comment